بلاگ

مطالب بروز در حوزه تجارت چین و راهسازی

 اثر پلیمر SBS بر خواص دینامیکی آسفالت

کاربرد پلیمر استایرن بوتادین استایرن(SBS)

کاربرد پلیمر برای اصلاح خواص قیرهای مورد استفاده در روسازی راه, در دهه های اخیر رو به گسترش است. به طوری که متصدیان راه سازی با به کارگیری قیر اصلاح شده در آسفالت باعث افزایش قابل ملاحظه عمر راه ها و در نتیجه موجب افزایش عمر بهره برداری از آنها شده اند. قیر به کار رفته در مخلوط های آسفالتی درصد وزنی بسیار کمی از این مخلوط (4 تا 6 درصد) را تشکیل می دهد, ولی اثر قابل توجهی بر کارایی آسفالت دارد. بیشترین پلیمرهایی که در اصلاح خواص قیرها کاربرد دارند.
معمولا اصلاح کننده های پلیمری شامل استیرن- بوتادی ان- استیرن (SBS) و پلیمرهای مشابه مانند لاستیک استیرن- بوتادی ان (SBR), اتیلن- وینلیل استات (EVA) و پلی اتیلن (PE) هستند. پلیمرها به عنوان مهم ترین خانواده اصلاح کننده قیر, به منظور بهبود و افزایش کارایی به آن اضافه می شوند. در میان انواع پلیمرهای موجود, پلیمر استیرن- بوتادی ان- استیرن (SBS) از جمله بهترین مواد اصلاح کننده قیر به شمار می رود. افزایش این پلیمر به قیر باعث بهبود مقاومت مارشال نمونه های آسفالتی, روانی, مدول گسیختگی و درصد فضای خالی آسفالت می شود, اما اثر قابل توجهی بر چگالی آسفالت ندارد. هم چنین, افزودن پلیمر SBS باعث افزایش عمر خستگی آسفالت می شود.
درباره سینولاین

سینولاین نامی است به پشتوانه 12 سال تجربه در حوزه تامین تجهیزات ، مواد و تکنولوژی از چین، مشاوره در زمینه انتخاب بهترین ماشین آلات و تجهیزات، منبع یابی، تبادلات مالی، تامین دانش فنی و تعریف دوره های آموزشی تخصصی به فراخور نیازهای حرفه ای شما از زمره فعالیت های ما در سینولاین می باشد که با بهره گیری از امکانات و منابع خود در کشور چین این امر را میسر ساخته ایم.

:. ماشین آلات و تجهیزات حوزه قیر و راه
:. ماشین آلات صنعتی و تولیدی
:. مواد اولیه مصرفی صنایع
:. تبادل تکنولوژی

 

دفتر پشتیبانی
تهران
امیر آباد - جلال ال احمد
پروانه
14
ایمیل و تلفن
info[at]sinoline.ir
02191018616